H:n matikan moniste oli samantyyppinen kuin eilen. Tanaan piti varittaa vain kahdella jaolliset numerot. Kirjatehtavatkin noudattivat eiliselta tuttua kaavaa.
Paivan viiden lauseen lisaksi, kirjoitustehtavana oli myos taydentaa annettuja sananpuolikkaita, esim. bathroom, jne.. Lukutehtavana oli sivu, jossa kerrottiin sukupuuttoon kuolleesta dodosta! Googletin H:lle kuvia dodosta. Luettaessa piti merkata kaikki ne sanat, jotka olivat uusia tuttavuuksia, ja ne piti sitten katsoa sanakirjasta ja kirjoittaa selostuksineen vihkoon. H tuntui tanaan karsivan taas jostain keskittymishairiosta - raplasi sita dodo-juttua lukiessaan samalla sanakirjan kanssa, ja lukeminen sujui aika huonosti, myos tuttujen sanojen kohdalla.
H tuli tanaan urheilupaivan takia tavallista myohemmin, joten lopettelimme heti laksyjen jalkeen - siina vaiheessa suunnittelin viela menevani illalla viestintaryhman kokoukseen, mutta paadyin lopulta jattamaan sen valiin, kun mun lasnaoloni nyt ei ollut niin valttamatonta siella..
H oli taas pyoralla liikkeella, ja oli unohtanut seka takkinsa etta kyparansa! Kehotin hanta taluttamaan pyoran kotiin, koska ilman kyparaa kaatuminen voisi olla vaarallista. Isansa antoi puhelimessa samat ohjeet. (H aina soittaa isalleen, kun on tullut meille ja lahdossa meilta, niin tietavat sitten missa ollaan milloinkin.)