My "I was out of everything" breakfast

Vetaisin tanaan vahan ankean aamupalan, kun meilla oli vain sita inhalotkoa leipaa, mista en nykyisin pida ollenkaan.. Soin siis viimeiset sekalehtisalaatin rippeet ja tonnikalat. Kurkku ja tomaatitkin olivat jo loppuneet. MUTTA, postissa odotti paketti aidilta (kukaan ei kuullut ovikelloa, kun olisivat toimittaneet sen kotiin asti..), ja olin muutenkin menossa Tescoon suorittamaan salaattivarastojen taydennysta =D

Parcel from Finland Parcel from Finland

Juustonaksuja!!! Ooohhh... Olin odottanut niita ehka suurimmalla innolla, koska taalta ei vaan saa laheskaan yhta hyvia.. (Tescon versiota en pysty edes syomaan, maistuvat pelkastaan eltaantuneelle rasvalle..) Ja Reissumiesta.. Mmmm..
En ole viela popsinut yhtaan ruisleipaa, mutta vetaisin antaumuksella tuon pienemman pussillisen juustonaksuja =D Huom: sita ennen soin viela palan Tescon vaniljaista briochea, etta ei ihme kun ei vielakaan ole tehnyt mieli syoda muuta. Olo on tosin toistaiseksi ihan hyva, mista olen yllattynyt, kun odotin edes naaman lievaa vihertymista sen kaiken ahmimisen jalkeen, oltuani enimmakseen salaattilinjalla. Noh, ruisleivasta tulee sitten taas omat sivuvaikutuksensa.. Olen huomannut, etta kun ei syo jatkuvasti ruisleipaa, se on aika rankkaa herkkua - vatsa turpoaa, suuhun sattuu ja pelastyn joka ikinen kerta, etta apua, mulla on jotain rytmihairioita tms., kunnes muistan syoneeni taas ruisleipaa =D (On se sen kaiken arvoista kylla..)

Parcel from Finland Parcel from Finland

Lasimaljat ovat sita pienta mallia ja keltaisia. Toinen mulle, toinen samaan osoitteeseen salmiakkisuklaalevyjen kanssa. Raitapaita D:lle. Sain myos langanjamia, etta voin taas parsia villasukkia =D

Parcel from Finland

Sukkiakin tuli lisaa, ja viela pari ihanaa pienta fotoalbumia;

Parcel from Finland