Mun piti eilen menna H:n konfirmaatiomessuun (ja sen jalkeen heille), mutta aamu ei oikeastaan olisi voinut olla yhtaan epaonnistuneempi, joten en sitten mennyt minnekaan, paitsi hiukan myohemmin ajelulle..
 
Olin just perjantaina ostanut elamani ensimmaisen kynsienkorjausliiman, jolla sain onnistuneesti korjattua hiukan lohjenneen kynnen. Lauantaiaamuna rikoin kuitenkin toisen kynnen, eika sita voinut korjata, joten piti leikata ne kaikki lyhyiksi. Tykkaan pitaa kynnet pitkina, kun ne toimivat katevina tyokaluina askarrellessa yms., mutta nyt on sitten oltava taas viikkokausia sormet tumppeina, vain sen takia etta piti kiirehtia johonkin minne en lopulta edes mennyt..
 
Aamu oli myos todella helteinen (eika kuumuus ollut hellittanyt edes yon aikana), eika mulla oikeastaan ole kesavaatteita (saati rahaa ostaa sellaisia). Ainoat hyvat farkut repesivat, ja kun olin pukeutunut ainoaan tarpeeksi ohueen paitaani, huomasin etta se oli paljon avoimempi kuin muistin, eika sopisi ollenkaan kirkkoon. Siina vaiheessa olin jo paa punaisena ja hikisena, joten vaihdoin takaisin ullakkokuteisiin ja jain kotiin.
 
Mentiin kylla myohemmin ajelulle, kun oli ihan pakko paasta hengittamaan johonkin. Ullakko on kuin sauna, ja ma inhoan saunaa. Blogitan kohta kuvia ajelulta..