Morning walk to The Savage Eye Morning walk to The Savage Eye

Olin torstaina melkoisen zombie.. Keskiviikkoa edeltavana yona olin yrittanyt nukkua neljan tunnin ajan - turhaan, ja sitten menin Galwayhin, kavelin siella n. 6-7km, kastuin muutamaan otteeseen sateessa, ja palasin Bray'hin.. Sen sijaan etta olisin mennyt suoraan nukkumaan, hilluin Facebookissa, ja lopulta ehdin nukkua vain kolme tuntia ennenkuin piti taas herata :o Olin myos kokovartalojaykkana edellisen paivan jaljilta.. Taydellinen alku extra-paivalle! =D

Morning walk to The Savage Eye

Morning walk to The Savage Eye Morning walk to The Savage Eye

Morning walk to The Savage Eye Morning walk to The Savage Eye

Morning walk to The Savage Eye

Oltiin taas Bray Head Hotel'issa, mika on mulle ihan taydellinen.. Ei tarvitse lahtea hirmu aikaisin, ja paasee mukavalle aamukavelylle Seafrontilla =)

Morning walk to The Savage Eye

Katso tama
isommassa koossa, niin kuu nakyy paremmin..

The Savage Eye day again The Savage Eye day again

Ekana sketsina oli poliitikon hautajaiset, missa poliitikko makasi avonaisessa arkussa ja katteli hautajaisvieraat arkusta kasin =D Siita tehtiin monta eri versiota, enka tieda mika paatyy sarjaan, mutta muutamassa versiossa mun kohdalla se poliitikko katteli kahdella kadella, niin etta mun kasi jai jumiin ja mun piti sitten kiskoa itseni irti, lol..
Sitten oli toimiston joulubileet, missa meidan piti olla tosi tylsistyneita. Harmi sinansa, koska bileiden viihdyttaja oli aivan mieleton!! =D Ns. surkea Michael Jackson impersonator, jota kylla henk.koht. katsoin paljon mielummin kuin vaikka oikeaa Jackoa! =D Sen jalkeen pomon poydassa oli kanniorvellysta, ja lopulta yksi toimiston naisista alkoi ampua pingispalloja 'lompsastaan' =D
Ylla pari kuvaa, kun yritin rapsia kuvaa hiuksistani =) Tuota kampausta ei lopulta kaytetty kuitenkaan, kun se oli tehty ennen lounasta, ja kun lounaan jalkeen kaveltiin tihkusateessa takaisin Porterhouse'sta (missa soin taas taivaallisen ihanan vege-pizzan), kampaus piti tehda uusiksi, ja se paadyttiin sitten laittamaan erilaiseksi.

The Savage Eye day again

Olin lopuksi viela jouluisessa perhejutussa, missa oltiin olohuoneessa takan ja joulukuusen aarella, ja perheen isa jakoi joululahjoja. Ma olin Stella-tati ja sain isoimman joululahjan =D

Christmas cracker guts Christmas cracker guts