From old family albums

Tai oli mulla oikeastaan jo yksi auto.. =P

My first car

Olin listannut 11 autoa koeajettaviksi, kayttanyt paljon aikaa kootessani jokaisen auton keskeiset tiedot, printannut ne pikkukuvien kera, printannut kartat autopuljuihin, optimoinut reitit niin etta tulisi kaytya yhdella reissulla ne kaikki puljut jotka olivat lahella toisiaan..

Kaikki puljut olivat Dublinissa, paitsi yksi, joka oli Arklow'n etelapuolella.. Mulla oli jotenkin hyva fiilis just siita autosta, joten paatin ohittaa tanaan ne muut, ja kayda katsomassa sita Arklow'n lahella ollutta autoa..


View Larger Map

Paikan loytaminen olikin pieni seikkailu.. Olin printannut kys. puljun saitilta Google-karttoja hyodyntaneen kartan ajo-ohjeineen, mutta lopulta piti rimpaista puljuun useampaan kertaan matkan varrelta.. (Googlen ohjeet olivat OK tiettyyn pisteeseen asti, mutta sen jalkeen ihan hyodyttomat..) MUTTA, se kannatti...

My first car My first car

Tassa se nyt on - uusi autoni! =D

Olin oikein tyytyvainen tahan autoon. Mulla kun ei viela ole vakuutusta, niin D koeajoi sen, ja C autopuljusta tuli mukaan, kun tunsi ne paikalliset pikkutiet paremmin (ja naytti siina samalla kivan rannikkoa seuraavan nakoalareitin).

My first car My first car

Annan autolle nimen, jossain vaiheessa, mutta haluan ensin tutustua haneen paremmin =) Auto on todella siisti ja hyvassa kunnossa muutenkin..

My first car My first car

Pitkana ihmisena arvostan myos jalkatilaa, jota tassa autossa on runsaasti. Vahan hermostuttaa etta peruutusvaihde on eri kohdassa kuin mihin olen tottunut, mutta eikohan siihenkin totu aika pian.

My first car My first car

Saan autoni huomenna, eika tarvitse edes noutaa sita Castletownista asti, vaan C tuo sen Kilmacanogueen asti, mika on siis tassa ihan lahella. Saan toivottavasti aamulla vakuutukseni hoidettua kuntoon, joten paasen ehka itse ajelemaan uudella autollani jo huomenna - laillisesti =D

Feeling like this, after buying my first car

Tanaan on tallainen olo =D