Keepsake gift set Keepsake gift set

Tuossa ylla pari rapsya kirjepaperisetista, joka kuului siihen aiemmin mainitsemaani, D:n sukulaistadin jaamistoon. Nosferatu kehotti tonkimaan laatikoita ennenkuin D vei ne hyvantekevaisyyskauppaan, jos siella olisi mitaan kayttokelpoista, mutta mulla on muutenkin jo liikaa tavaraa, joten poimin vaan tuon kirjepaperisetin, kun taalta on niin vaikea loytaa mitaan kivaa kirjepaperia - ainakaan siis sellaista, mihin mulla olisi varaa. Kalliita setteja loytyy kylla vaikka miten paljon, joskin niissakin on yleensa tyyliin kymmenen arkkia paperia ja kymmenen kirjekuorta, eli niista irtoaa sitten 1-2 kirjetta, jonka jalkeen jaa pino paperittomia kuoria.

Tuna & feta salad Tuna & feta salad

Olen nauttinut tassa monena paivana tonnikala-feta-salaatista ja bagels (mita ne on suomeksi? tulee mieleen rinkeli, mutta suomalaiset rinkelit on mun mielesta vahan erilaisia..?), kun kavin viime viikolla hamstraamassa kaupasta kerrankin sellaisia ruokia mista itse tykkaan. Meilla muut vaikuttavat olevan allergisia kaikenlaiselle salaatille, hedelmille, yms., ja niiden lisaaminen ostoslistallekin saa aikaan naamanvaantoa ja vittuilua.

Breakfast bagel Breakfast bagel

Alla nakyy pullo Tescon bitter lemon -juomaa, mmmmm.. Aivan ihanaa! Siis ihan sellaisenaan, en edes lykkaa mitaan alkoholia sekaan. (Siita tuli mieleen - saakohan Suomessa viela Schweppes Russian water -juomaa?? Vai oliko se Russian tonic..? Se on tosi ihanaa, mutta taalla taysin tuntematonta..)

Breakfast bagel

Onpa muuten hankalaa kayttaa tata laptopin touchpadia.. Mulla on aina erillinen hiiri, mutta se hajosi, palasi toviksi henkiin kun olin avannut sen ja nykinyt sisuksia hiukan, seka putsannut sen perusteellisesti, mutta hajosi sitten taas.. Pitaa hommata uusi mahd. pian..

Tuna & feta salad Tuna & feta salad

Loppukevennykseksi koyhyysrapsyja, eli rikkinainen villatakkini ja jo kertaalleen parsimani villasukat, jotka ovat taas kuluneet puhki useasta kohtaa.. Villatakki on todella mukava ja lammin, joten aion korjata sen heti kun loydan sopivaa tummanharmaata lankaa (helppo korjaus, kun kyseessa on vain purkautunut sauma). Sukat ovat aidin kutomat, ja mulla on kylla monta paria ihan kayttamattomiakin, kun sain lisaa taas jouluksi, mutta kun en silti raski heittaa naita vanhoja risojakaan pois, vaan aion viela parsia.. Aiti kylla lahetti jamalankoja aikoinaan, etta voin sitten kayttaa niita parsimiseen (oikeat varit, jne.), mutta taisin kayttaa ne kaikki virkatessani sita kesakasilaukkua, mika sekin on ihan pienta viimeistelya vaille valmis.. Mulla jaa usein asiat melkein valmiiksi.

Is we poorz? =P