...meni sitten havittamaan mun kauniin perunankuorimaveitsen. Vittu.
(Oli itsekin ihastunut siihen, kun se oli kaksipuolinen, ja hanelle vasurina helpompi kayttaa kuin ne mita taalla myydaan, mitka nakyy kaikki olevan oikeakatisille.)
torstai, 4. joulukuu 2008






Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.