cat-cushions.jpg

En ole ottanut mitään blogitettavaksi sopivia kuvia, joten laitan kuvitukseksi satunnaisia kissa-aiheisia kuvia. Tuossa ekassa on kivoja kissatyynyjä, joita ostaisin varmasti vinon pinon, jos voittaisin Euromillions.. =D

Tämä viikko on mennyt yllättävän nopeasti. Piti oikein tarkistaa puhelimesta, että ollaan tosiaan jo torstain puolella!

Maanantaina olin tosi väsynyt duunissa, vaikka olin nukkunut ihan kunnon yöunet. Mulla on tällä viikolla siis 15:30 - keskiyö -vuoro, eli menen normaalisti nukkumaan klo 3-4 aamulla, ja ehdin nukkua 8-9 tunnin unet.

Maanantai-iltana (tai no, tiistain aamuyötä se oli, mutta mulle vielä maanantai-iltaa, duunista kotiuduttuani) katsoin pari nauhoittamaani jaksoa Masterchef Australiaa - en tiedä mikä kausi, mutta olen jostain syystä ihan koukussa siihen, vaikken nykyisin pahemmin katso mitään (muita) kokkausohjelmia.

Tekivät aivan fantastisia pizzoja, sitten oli mustekalaa (yms.) ja valkosipulinkukkasia, chicken oysters - en tiedä mikä kys. kanapalan nimi on suomeksi, mutta jaksossa näytettiin mistä kohtaa kanaa sellainen löytyy.. Oli sen verran herkullinen jakso, että saatan pitää sen tallella, vaikka yleensä poistan jaksot Sky-boxilta saman tien kun olen katsonut ne.

lego-cat-lady.jpg    old00.jpg

Tiistaina heräsin melko aikaisin, ja lykkäsin pizzan uuniin, lounasta varten. Söin palan aamiaiseksi, ja pakkasin loput mukaan duuniin. Sitten oli koko päivän tosi etova olo, ja popsin palan pizzaa, kun ei muutakaan ollut mukana, mutta se ei ainakaan parantanut tilannetta, enkä sitten pystynytkään syömään muuta, kunnes vasta duunin jälkeen kotona - kaurapuuroa. Pizzan jämät ovat edelleen jääkaapissa, mutta kai ne on viskattava jo roskiin.

Uk pysytteli hereillä, että ehdittiin puhua puhelimessa, kun olin ehtinyt kotiin asti, mutta hänen piti olla taas aikaisin aamulla hereillä, joten ei puhuttu kovin pitkään.

if-humans-were-pets.jpg

Keskiviikko meni neutraaleilla juustovoikoilla. Duunissa piti kiirettä, kun yksi iltavuorolaisista oli poissa. Meitä oli muutenkin vain kolme (kaksi kymmenen vuorossa, ja minä keskiyövuorossa), mikä toimii jos jokainen tekee hommansa, mutta nyt oli siis kaksi, ja se toinen on uudehko jäsen teamissa, joka kyselee edelleen aika paljon ohjeita, ja tekee myös aika runsaasti virheitä..

Mulla oli alle puoli tuntia jäljellä, kun löysin em. kollegan aiheuttaman sotkun, jota en vaan voinut jättää korjaamatta saman tien.. Vitutti aika rankasti, kun ihan selkeä asia oli sotkettu vain sen takia, ettei oltu vaivauduttu lukemaan aiempia merkintöjä. Toivottavasti J ei ole pidempään poissa, koska muuten tuo samainen kollega tekee samaa hommaa edelleen, ja varmasti sotkee lisää asioita!

Suunnittelin syöväni jotain ns. oikeaa ruokaa kotona, muttei taas tehnyt ollenkaan mieli oikein mitään, joten vedin sitten neutraalia Weetabixia.

Nyt vaatteet pesukoneesta kuivaustelineelle, ja sitten nukkumaan.