Keittiota on pitanyt siivota jo useampaan kertaan, vaikka anoppi on ollut vajaan vuorokauden kotona. Heti aamusta oli voihin upotetuin sormin menty lahmimaan leipalaatikkoa, leivanpaahdinta, vedenkeitinta ja keittion kaappeja, niin etta kaikissa oli iljettavia voikokkoja, joiden pyyhkiminen jai tietty minun ilokseni. (Mietityttaa sekin, etta miten helvetissa kukaan edes saa sormiinsa niin suuria voimaaria?!? Mulla on ehka hitusen alle 39-vuotisen elamani aikana muutamia kertoja lipsahtanut vaikka voiveitsi kadesta tai pudonnut vaikka voileipa poydalle tai lattialle, mista on saattanut tulla pieni voitahra sormeen / kateen, mutta kyseessa on ollut siis tosi pieni tahra, jonka olen saman tien nuolaissut tai pessyt pois. Ei olisi tullut mieleenkaan koskea mitaan ennen kuin olen putsannut kateni!)

Just asken han kavi lahmimassa (ja sotkemassa) olohuoneessa olevan rivin tietsikkatorneja yms., jotka ovat menossa kierratyskeskukseen (kun ehditaan vieda). Sen jalkeen han siirtyi lahmimaan yhden tietsikan paalle pinoamiani Danielin papereita. Paallimmaisena oli D:lle osoitettu kirjekuori, jonka alla kys. kuoressa saapunut kortti. Se oli siis erittain selkeasti osoitettu D:lle, minka anoppi kylla huomasi. Mutta sehan ei estanyt hanta avaamasta ja lukemasta korttia! Siis voi vittu mika saatanan kusipaa akka :O Onneksi ma olen luontaisesti niin epaluuloinen kaikkien ihmisten suhteen, etten todellakaan IKINA jata postejani mihinkaan nakyviin, vaan vien omiin katkoihini. Eipa silti, etta mulle yleensa postitettaisiin mitaan valtiosalaisuuksia, mutta ihan periaatteesta vituttaisi jos joku saatanan utelias rasvanappi menisi omin luvin lukemaan postejani. Saatana. Kuolisi.