
Osa joululahjapalapeliäni olisi voinut kuulua pöytäämme.. Näyttää ihan Photoshopatulta kuvalta!

Tuossa yllä koko kuva. Hauskasti samassa kuvassa monta kiinnostukseni kohdetta - kissat, nukkekodit, leikekirjat, taide.. Alla viimeöinen palapelisessio, viinin, brien, vuohenjuuston ja suomalaisten piparkakkujen kera.






Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.