
Pari kuvaa, jotka räpsin viime maanantaina, kun menin viestintäryhmän kokoukseen. Yllä Holy Redeemer seurakuntakeskuksen vierestä kuvattuna ja alla seurakuntakeskus.
torstai, 26. lokakuu 2006

Olen kotoisin Helsingistä, mistä muutin tammikuussa 1997 pysyvästi Irlantiin. Ensimmäiset pari vuotta asuin Galwayssa, sitten 15 vuotta Bray'ssa (Co. Wicklow), ja nykyisin asun Drumreen ja Dunshaughlinin välillä (Co. Meath).

Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.