Tuossa tulevan Oscar-puheeni kirjoittelun lomassa (heh..) pähkin, että haluaisin kamerakännykän ensi torstaihin mennessä, niin saisin räpsittyä kuvia kansainvälisestä elokuvaurastani (tyrsk..) heti ekasta extra-keikasta alkaen =D (Miten niin suuruudenhullu?!?) ... Sitten yhtäkkiä muistin, että yksi rapakontakainen asiakas mainitsi viskaavansa WU:n kautta rahaa maanantaina =D Muistaisi nyt tosiaan hoitaa homman heti maanantaina, niin mähän voisin tosiaan rynnätä suoraan puhelinkauppaan! Nokia sen olisi oltava, ja mieluusti joko pinkki (!!!) tai musta.. Loput on lähinnä kamerasta kiinni. Mä puhun harvoin kännykällä, ja tekstarit nyt toimivat antiikkimalleissakin, mutta se kamera.. En halua mitään ihan ankeaa mallia, kun sellaiseen mulla on jo se vanha digikamera. Haluan hiukan paremman kameran puhelimella varustettuna (siis nimenomaan noin päin), jonka voi tunkea vaikka rintaliiveihin piiloon, niin ettei kukaan pölli sitä - ainakaan huomaamattani =D Voi kun olisi jo maanantai! Ai joo, ja voisihan tässä viikonlopun aikana vaikka tehdä jotain sen rahan eteen.. :o Joo, ja onhan mulla yksi toinenkin juttu jonossa, mistä tulee hitusen käteistä =D

Mä en muuten tiedä puhelimien muistisysteemeistä mitään, eli mitä kaikkea on korttimuistissa ja mitä kaikkea puhelimen omassa muistissa? Mulla on nykyisin Nokia 3510i (tms. - sellainen antiikkinen..), ja tietty puhelinnumeroiden lisäksi haluaisin aivan ehdottomasti sen nimenomaisen backgammonin uuteenkin puhelimeen.. Kai tuo onnistuu?!? Siis voihan backgammonin tietty imuroida jostain uuteen puhelimeen, mutta mitä jos se onkin erilainen versio?!? Enhän mä tule mitenkään toimeen ilman rakasta mobile backgammonia, jossa pelataan väärään suuntaan jne.!