Yksi juttu Facebookin feedissa muistutti mua siita, kun kerran mukiloin itseni, kayttaen kokolattiamatoitettua lattiaa apuna. Tama sattui siihen aikaan, kun asuin Galwayssa ja olin sinkku - siis joskus kesalla 1997.

Herasin yhtena aamuna / aamupaivalla / iltapaivalla (mita valia..) olohuoneen sohvalta, ja ihmettelin kun naama tuntui vahan aralta. Muuten oli ihan normaali olo. Menin sitten vessaan, ja siella havaitsin peilista, etta mullahan oli otsa, silmakulma ja toinen poski ihan mustelmilla :o Mitav***ua?!?, mietin.. Sitten muisti alkoi palautua patkittain..

Ystavani P oli ollut edellisena iltana kylassa, mutta oli palaamassa seuraavana aamuna (autolla) Englantiin, joten ei voinut pahemmin nauttia alkoholia. Ma olin sitten kai huolestunut, etta viini saattaisi hapantua, kun vetaisin sita itse kolme pulloa :-# Olin sitten nukahtanut sinne sohvalle, ja jossain vaiheessa yolla herannyt, kun tuli sellainen fiilis, etta suusta oli aikeissa tulla norjaa... Koska en halunnut puhua norjaa kokolattiamatolle, ryntasin keittion lavuaarin suuntaan (kun vessa olisi ollut liian kaukana), mutta matkalla sattui pieni arviointivirhe, ja tulin hakanneeksi lattian karkealla kokolattiamatolla naamani mustelmille :o Ne puheet kylla ehdin sitten hoitaa keittiossa..

Tuli vaan mieleen, etta maailmassa on paljon esim. kotivakivallan uhreja, jotka sanovat tormanneensa keittion kaapinoveen tms., mutta mun tapauksessani oli ihan 100% totta, etta tormasin lattiaan. Se oli siina pahasti just menosuunnassani.

Sittemmin olen pyrkinyt ottamaan vain max. kaksi pulloa viinia kerralla. Nykyisin tosin tulee lahinna otettua puoli pulloa kerralla - harjoituksen puutetta!

Em. ystavaa on muuten joskus edelleen ikava. Han oli mua hitusen nuorempi ja huomattavasti insinoorimpi, ja tajusin vasta paaaaljon myohemmin, etta han oli ihastunut minuun (ja sitten kun tajusin, niin tunsin itseni taysin idiootiksi, kun en ollut aiemmin tajunnut!).