Ohjeet:
1. Julkaise omassa blogissasi koko lista yhdessä näiden ohjeiden kanssa.
2. Lihavoi ne väitteet, jotka ovat voimassa sinun kohdallasi.
3. Lisää loppuun väite, joka pätee sinuun.
4. Seuraavan osallistujan löydät tämän kirjoituksen kommenttilaatikosta (eli siis ekana ehtinyt saa luvan vastata).

**************************************************
1. Punainen on lempivärini
2. Omistan auton
3. Minulla on kissoja
4. Seuraan Emmerdalea
5. Kykenen juomaan litran appelsiinimehua 15 minuutissa
6. Sain töitä!
7. Conan O´Brien ärsyttää minua
8. Olen aamu-uninen
9. Rakastan suklaata ja salmiakkia
10. Havukasvit ovat kauniita
11. En osaa rullaluistella
12. Näen kummallisia unia
13. Vihreä on lempivärini
14. Leivon usein pannukakkuja
15. Olen laulanut karaokea
16. Käytän julkisia liikennevälineitä
17. En voi sietää verilettuja
18. Pidän kotiteollisuudesta
19. Minulla on silmälasit
20. Olen huulirasva-addikti
21. Minulla on koira/koiria
22. Haluan superhyperjättisuuren perheen
23. Rakastan lomakkeiden täyttämistä
24. osallistun neuleolympialaisiin 2006
25. Olen neulonyt fifin
26. En osaa viheltää
27. Olen liimannut pikaliimalla suuni (=hampaat yhteen ja kieli kitalakeen) kiinni
28. Kohtasin aviomieheni netissä
29. Haluaisin hypätä benji-hypyn
30. Minulla on sini-vihreät silmät
31. Olen päättämätön
32. Nukun vähintään kahdella peitolla
33. Olen mieluummin kotona kuin kylässä
34. Laulan suihkussa
35. Minulla on iPod
36. Seuraan useita scifi-srjoja
37. Olen juuttunut kielestä kiinni jäätyneeseen metalliin
38. Minulla on tatuointi
39. Minulla on kääpiösiili
40. Aion pitää helmikuussa karkkilakon
41. Olen suudellut samaa sukupuolta olevaa henkilöä kuin itse olen
42. Olen tumpelo tekniikassa
43. Nyplään pitsiä
44. Settlers of Catan on suosikkilautapelini
45. Olen hurahtanut sudokuun
46. Nukun päiväunet joka päivä
47. Olen vasenkätinen
48.Tulen työskentelemään/työskentelen lapsuuden unelma-ammatissani
49. Olen 29-vuotias
50. Olin tänään työhaastattelussa
51, Pidän ikkunoiden pesemisestä
52. Minulla on vauvakuume
53. Rakastan dekkareita
54. En tykkää työstäni
55. Olen kasvissyöjä
56. Omistan yli 500 romaania
57. Sisustan nukkekotia
58. Matikka on kivaa!
59. Olen blogi-addikti
60. Pidän leipomisesta
61. Olen raskaana
62. Lost on suosikkisarjani
63. Kirjoitan runoja pöytälaatikkoon
64. Kirjoitan perinteistä päiväkirjaa
65. Olen eksynyt Latviassa
66. Kasvatan voikukkia
67. Lempivärini on sininen
68. Kännykässäni on Kolmas Nainen soittoäänenä
69. Lempivärini on musta.

(via)