1. Näetkö unia? Muistatko unesi?
Näen kausiluontoisesti unia. Ne ovat yleensä tosi yksityiskohtaisista fantasiamaailmoista, joissa "minä" ei aina ole oikea minäni. Olen asunut veden peittämällä planeetalla, jossa uiminen oli normaali olotila, ja ihastelin yötaivaalla näkyviä tähtiä.. Olen seikkaillut äänettömänä virtaavan joen rannoilla olevissa jättilehvästöissä ja korkealle puunlatvoihin rakennetuissa valtavissa vajoissa.. Olen ajanut autoja ja moottoripyöriä, vauhdista nauttien - oikeasti en ole ikinä ajanut mitään moottoriajoneuvoa (tai no, hurjastelin kerran kaljan voimalla jollain pikku-piaggiolla).. *jne* Kirjoitan yleensä uneni muistiin heti herätessä - ja oheen mahd. piirrokset, koska muuten ne maailmat voisivat kadota unohduksen mukana.
2. Uskotko unien tulkintaan/tulkitsetko unia?
En/En. Unet ovat kuin flickr flash file..
3. Oletko kokenut selkounia, valveunia tai unihalvauksia?
En jaksanut seurata linkkejä (ks. alkuperäinen vitonen, entryn lopussa olevasta via-linkistä..), eli en tiedä mitä nuo ovat - tuskin olen moisia kokenut.
4. Onko sinulla jotain sinulle tyypillistä toistuvaa kuumeunta?
Mikä on kuumeuni?
5. Käveletkö unissasi?
En.
(via)