
Olen sanaton.. (Jos joku haluaa oikeasti katsoa em. videon, niin screenshotin linkki löytyy tuolta.. Itse en katsonut, koska veikkaan mielikuvaani paljon hauskemmaksi).
lauantai, 18. elokuu 2007

Olen kotoisin Helsingistä, mistä muutin tammikuussa 1997 pysyvästi Irlantiin. Ensimmäiset pari vuotta asuin Galwayssa, sitten 15 vuotta Bray'ssa (Co. Wicklow), ja nykyisin asun Drumreen ja Dunshaughlinin välillä (Co. Meath).

Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.