DSCN8067ww.jpg    DSCN8076ww.jpg

Nämä herrat nukkuivat tänään sylissäni.. =)

DSCN8080.jpg    DSCN8081.jpg

Tuli lopultakin toimitettua viimeiset joululahjat perille, ja sain itsekin ihania lahjoja - mm. tuon IKEAn ihanan sydäntyynyn, jota olen himoinnut vuosikausia =D Mulla on ollut se vain minikokoisena. Sitten oli kiva pöllökukkaro, joka tuli sikäli sopivaan saumaan, että rahapussini on hajoamaisillaan, mutta totesin sen liian pitkäksi käsilaukkuni kukkarotaskuun, joten pitänee hommata joko pienempi arkikukkaro tai käsilaukku, jossa on isompi tasku =D Tuo karhukortti on tosi kaunis ♥

DSCN8079.jpg

Sain myös French Connectionin suihkutököttejä =)

DSCN8083.jpg

Olisi kuulemma pitänyt käydä myös kummipojan perheen luona, mutta mulla ei tällä kertaa ollut oikein aikaa tai energiaa siihen, kun olin ollut aamusta asti menossa. Ihan sattumalta kuitenkin törmäsin kadulla kummipoikaan ja isosiskoonsa, kun olin lähdössä toisen sri lankalaisystäväni luota! =D

Olin sitten muutaman tunnin entisessä kodissa, kunnes ajoin kotiin ja paistoin pihvin. Leikkasin herkkupaloja kissoillekin, mutta ei heitä kiinnostanut! :O Ulkokissoilla oli sitten bileet..

Ja huomenna duuniin..