Olen käynyt lukemassa blogijonon blogeja (ykkösestä alkaen), ja täältä löytyi hauska tarina:

* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja "adjektiivi")

Minun tarinani:

Olen Marianne Smyth Dublinista. Olen 35-vuotias yksityinen perhepäivähoitaja ja harrastan kaikenlaista urheilua. Minulla ei ole lapsia. Hiusteni väri on musta, ja jos minulla olisi silmät, nekin olisivat mustat. Rakastan rap-musiikkia ja countrya, ja suosikkiartistini on Dio. Minua kuvaa parhaiten adjektiivi maailmanlaajuinen.

PS. Silmäkommentti johtuu siitä, että pukeudun aina hameeseen, en siis housuihin.