Gorgeous LIDL bread

Nyt kun olen palannut taas autoilun pariin, menin viime viikolla ostoksille Greystonesin LIDLiin. Bray'ssakin on nykyisin LIDL, mutta se vaikuttaa pienemmältä.

Olen ollut Greystonesin LIDLissä muutaman kerran, mutta D:n kanssa kaupassa käyminen on aina sellaista ravaamista, ettei todellakaan ehdi edes katsoa mitä sieltä saa, vaan pitää vaan äkkiä juosta kaupan läpi ja toivoa muistavansa edes ne tärkeimmät ostokset, jne.

Nyt kun olin omin päin ostoksilla, otin varmaan ekaa kertaa 15 vuoteen oikein ostoskärryn, ja seikkailin rauhassa pitkin LIDLin käytäviä =D Ja kyllä, mopo karkasi hiukan käsistä..

I went shopping at LIDL..    Got LIDL stuff for Esmeralda..

Vaikka tulikin tuhlattua melkein koko viikon budjetti kerralla, niin onneksi melkein kaikki ostokset olivat kuitenkin sellaisia, jotka olivat listallani - tosin osa ns. pitkäaikaislistalla. Olin mm. halunnut Esmeraldaan viltin, tarvitsen lisää työkaluja, jne. Ruokaa ei mene ollenkaan hukkaan, ja nuo leivät olivat ehdottomasti parhaita mitä olen ikinä saanut Irlannissa, eli aion mennä sinne uudelleenkin! =P

LIDL lunch, omnomnom!

Car blanket, and my elegant car bin    Two of my car boxes

Viltti on tosi kiva. IKEAsta tosin saisi varmaan enemmän värivaihtoehtoja ja halvemmalla, mutta kun nyt olen vielä harjoittelijakortilla, niin en voi näppärästi ajaa sinne motaria pitkin. (Laitoin kyllä jo ajo-opettajalleni emailia, että voisin ottaa ne viimeiset vaadittavat tunnit pois alta, niin saan buukattua ajokokeen..)

Huomaa vilttikuvassa hieno autoroskikseni, mallia muovipussi paperipussissa.. Toisessa kuvassa pari aiemmin ostamiani parin euron muovilaatikoita, joita tarvitsen myös lisää, kun sopisivat mainiosti askartelukamojen säilöntään.