DSCN8922.jpg

Torstaiaamuna oli niin kivoja pilviä, että ryntäsin heti ottamaan kuvia makuuhuoneen ikkunasta käsin.

DSCN8923.jpg    DSCN8924.jpg

DSCN8926.jpg    DSCN8925.jpg

Kun tarkistin duunissa emailini, huomasin että selviytymispaketti oli saapunut. Iltavuorolaisena olin kuitenkin taas missannut postihuoneen aukioloajat, joten piti taas metsästää joku, joka voisi avata oven ja luovuttaa paketin. Yhden puhelun, muutaman pingin, emailin ja tekstarin jälkeen, T saapui apuun, ja sain pakettini =)

DSCN8930.jpg

Amerikan pastilleja (nam..), Tupla-patukoita (kuvasta puuttuu yksi, jonka korkkasin duunissa), kangaslaastaria (!!!), ja kaunis Chocolat-rasia.. Mulla oli joulupaketista tuollainen Chocolat-rasia, mutta kun en olisi ikinä popsinut niitä suklaita, niin annoin sen rasian M:lle - äiti sitten lähetti mulle tyhjän rasian =D

DSCN8927b.jpg    DSCN8928b.jpg

Nacho cheese balls, ja hirmu pino Reissumiestä =D Piti viskoa pakastimesta jotain vanhempia juttuja roskikseen, että sain leivät mahtumaan. Isompi pakastin olisi kiva, mutta ei mulla olisi paikkaa isommalle =(

DSCN8929.jpg    DSCN8931.jpg

Ihanat kotitossut, hernekeittoa, keittiöpyyhkeitä, ja huivi =D

Onneksi J oli taas duunissa, niin oli kolme ihmistä iltavuorossa. Oli sen verran enemmän tekemistä kuin keskiviikkona, että kaksi ihmistä tuskin olisi saanut kaikkea tehtyä.

Tilattiin S:n kanssa pizzaa, joten mulla oli sitten myöhemmin runsaat kantamukset, kun lähdin kotiin.

Ukkin rimpaisi, kun olin vielä duunissa. Ei jaksanut valvoa pidempään, kun oli ensin ollut aamuseiskasta lähtien metsurihommissa, ja sen jälkeen pelaamassa futista.

Kotona olen vaan lojunut sohvalla ja katsonut telkkaria. Kohta nukkumaan.