IMG_20151125_200646.jpg

Eilen illalla meni selfie-tikku rikki =( Olin just painamassa tikkua lyhyeksi, kun se osa, mistä pidetään kiinni, irtosi, ja olikin hankala korjata.. Sain teipin avulla sen koottua niin, että se toimii taas, mutta sen kanssa on nyt oltava varovainen..

Olisin odottanut hiukan parempaa toimintaa ilmaiselta tuotteelta =D

(Mulla olisi kyllä tarpeeksi Cherry Pointseja, että voisin halutessani tilata uuden - ilmaiseksi..)

IMG_20151126_081204.jpg    IMG_20151126_123548.jpg

Vetäisin torstainakin tuollaisen kolmen euron aamupalan kanttiinista, mutta lounaaksi sitten eväsvoikkoa, maitoa, ja konekahvia. Piti ottaa maitoa mukaan, kun olin ostanut hiukan liikaa, ja vanhin olisi ehtinyt muuten hapantua ennen normikäyttöä (lähinnä kahvissa)..

DSC_0005.jpg

Duunin jälkeen, vein Esmeraldan korjaamolle, ja mulle jäi suunnilleen tunti aikaa tapettavaksi Dunshaughlinissa.

Aloitin postista, ja ostin joulumerkkejä. (Potkin itseäni otsaan, kun olin unohtanut ottaa kotoa mukaan muutaman valmiiksi pakatun/kuoritetun jutun, jotka ovat odottaneet postittamista jo iät ja ajat, kun silloin iltavuorojen aikaan en onnistunut ikinä pääsemään postiin..)

IMG_20151126_155507.jpg

Sitten menin Tara News'iin (newsagent), josta ostin enimmäkseen tarpeellisia juttuja - ja yhden hömppäkirjan.. Mulla on muutama kirja suomeksi, joita en ole vielä lukenut, mutta ajattelin lukea ne joululomani aikana, ettei tarvitse lukea pätkissä.. Tuollainen hömppäkirja sen sijaan on kivaa iltalukemista, jos on aikaa lukea vain muutama sivu kerrallaan.

IMG_20151126_160000.jpg

Seuraavaksi menin apteekkiin, ja shoppailin enimmäkseen pieniä joululahjajuttuja.. Tuo vihreä selänraaputinharava oli ihan pakko hankkia itselleni!!! =D Tuo joulupingviini on muuten huulirasva (tai -kiille, en nyt muista kumpi..)

IMG_20151126_160148.jpg

Lopuksi menin the Snug Kitchen -kahvilaan, missä räpsin kuvia ostoksistani, samalla kun hörpin cappuccinoa valtavasta kupista.. Ja sen jälkeen Esmeralda olikin valmis - ei maksanut korjaus mitään, kun meni samaan kolarikorjaukseen, jonka olin jo maksanut =)

Nyt on melkein taas nukkumaanmenoaika! Taidan valvoa hiukan pidempään, kun huomenna on sentään perjantai, niin ei haittaa jos hiukan väsyttää..