
Pari satunnaista kissarapsya.. Ekassa Ginga ja Pushy aterioivat puutarhassa. Huono kuva, kun oli pakko ottaa just tuosta kulmasta oven lapi - en halunnut hairita avaamalla ovea.. Toisessa kuvassa Oimo nokosilla nykyisella suosikkipaikallaan, eli heti etuoven sisapuolella. Tosi hankalaa, jos haluaa avata ovea..
sunnuntai, 24. heinäkuu 2011






Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.