Nappasin Heljalta avoimet kysymykset;

1. Onko sinulla jokin bravuuriruoka, jota lähes aina tarjoat ruokavieraillesi?
Ei. Mulla ei koskaan kay ruokavieraita, koska mulla ei ole mihin kutsua sellaisia. Olen lisaksi pyrkinyt valttamaan tutustumista ihmisiin Bray'ssa, koska olen taalla valiaikaisesti (14. vuosi menossa, mutta toivottavasti viimeinen), enka muutenkaan halua vahingossa tutustua ihmisiin, jotka saattavat olla D:n tuttuja.
2. Teetkö tällä hetkellä samalla jotain muuta kuin vastaat näihin kysymyksiin (pyykkikoneen pyöriminen lasketaan mukaan, samoin kahvin juominen)?
Katson oikealla korvalla telkkaria..
3. Saisinko sinusta ja perheestäsi seuraa 2 viikon Välimeren risteilylle?
Et. Mulla ei ole perhetta, eika mulla olisi varaa (eika oikein kiinnostustakaan) lahtea mihinkaan.
4. Katsotko jotain televisiosarjaa, mutta et kehtaa kenellekään tunnustaa (kyllä / en riittää vastaukseksi)?
En. Ts. kehtaan kylla tunnustaa katsovani vaikka miten noloja ohjelmia!
5. Osaatko purjehtia?
En.
6. Kuinka monta kännykkää / iPhonea yms. perheessäsi on yhteensä?
Ei yhtaan iLaitetta (=ovat aivan liian kalliita mun budjetille). Mulla on aktiivikaytossa yksi kannykka, ja vahemman aktiivisena toinen, josta tosin kaytan sim-korttia milloin minkakin antiikkipuhelimen datan pelastamiseen. Sitten on viela pari ikivanhaa kannykkaa, jotka lojuvat vain jossain..
7. Tarvitsetko tällä hetkellä / oletko koskaan tarvinnut jotain kipeästi mihin ei vain kertakaikkiaan ole varaa?
Tasta nyt saisi pidemmankin listan, mutta just talla hetkella oikeastaan vaatteita.. Mun kaikki farkut ovat rikki, paitsi ne yhdet uudet, mutta ne ovat muuten aika ahterista.. Ei kuitenkaan olisi varaa ostaa uusia (halpojakaan), kun viikkobudjetista ei todellakaan riita moiseen, ja saastoihin ei jaa paljoakaan sen jalkeen kun ostan auton ja vakuutuksen, enka halua kayttaa sita vaateostoksiin, kun silla on kustannettava jossain vaiheessa muutto.. Korjailen jalleen noita vanhoja farkkuja..
8. Kuinka moni exäsi on todella jäänyt mieleen (hyvässä tai pahassa)?
Ei mulla ole (viela) kuin yksi. Ihan hyvat muistot. Seuraavasta exasta ei niin hyvat.
9. Osaatko paikata kalaverkon?
Tod.nak. osaan. En valttamatta oikeaoppisesti, mutta niin etta tulos on kestava, nayttaa hyvalta ja toimii.
10. Paljonko kello on juuri nyt?
7:42am
11. Oletko koukussa johonkin peliin (esim. Tetris, pasianssi, Angry Birds) ja kauanko voit pelata sitä yhteenmenoon?
En.

Laitan itsekin haasteen sijasta avoimet kysymykset tyrkylle:

1. Mita soit tanaan aamupalaksi?
2. Millainen on oma pukeutumistyylisi?
3. Mista pidit ja mita inhosit koulussa?
4. Mita kaikkea olet ehtinyt harrastaa elamasi aikana?
5. Kerailetko jotain?
6. Oletko/olitko laheisissa valeissa vanhempiesi kanssa?
7. Mika on suosikkielaimesi ja miksi?
8. Mika on horoskooppimerkkisi ja miten se vaikuttaa elamaasi?
9. Uskotko Jumalaan?
10. Mita pakkaisit keksipurkin kokoiseen aikakapseliin?
11. Mika v***ttaa?

(Pahoittelen skandien puutetta..)