Kännykkämuistutus piippasi äsken, ja muistutti että lupasin mennä tapaamaan H:in äitiä tänään klo 12. Valitettavasti olin kuitenkin sattunut unohtamaan koko asian, eli valvoin koko yön pelaillen SimCity Societies'ia ja surffaillen netissä, ja olin just aikeissa mennä nukkumaan! Eiiih.. Siis en todellakaan voi perua tuota, koska ensinnäkään mulla ei ole edes heidän numeroaan, ja toisekseen H:in äiti (joka on siis ystäväni R:n hyvä ystävä) on kotona vain viikonloppuisin, eli tapaaminen siirtyisi siis ainakin viikolla, ja hänellähän voi olla vaikka muita suunnitelmia ensi viikonlopuksi. Että eipä auta kuin kärvistellä hereillä, ja toivottavasti onnistun tekemään vain lyhyen visiitin, koska olen jo nyt tosi väsynyt, saati kolmen tunnin kuluttua.. Huoh..
Samalla potkin itseäni otsaan, että ehdotin puhelimessa myöhäisempää aikaa! Hän nimittäin kysyi jos mulle sopisi 10am, mutta ajattelin etten saisi itseäni siihen aikaan sunnuntaita vierailukuntoon, ja ehdotin tapaamista paria tuntia myöhemmäksi.. Jeez.. Just nyt se 10am tuntuisi paljon houkuttelevammalta!
Edit 8pm: Sain sitten kuitenkin hoidettua asian R:n välityksellä, niin että tapaammekin ilmeisesti ensi viikonloppuna - onneksi! Olin kyllä niin poikki, että nukahdin melkein ennenkuin osuin sänkyyn. Nyt mulla on S:n nimi ja numerokin omassa puhelimessa, ja viskasin itsekin hänelle tekstarilla pahoitteluni tästä päivästä, joten hänkin sai napattua samalla numeroni. Normaalisti olisin tehnyt asiasta kännykkämuistutuksen jo edelliselle päivälle (just sen takia, että muistaisin nukkua yms.), mutta taisin olla niin keskittynyt siihen pikku-R:n hoitoon tapaamisesta sopiessani, että muistin tehdä vain aamuherätysmuistutuksen. (Nimim. elän kännykkämuistutuksesta seuraavaan..)