Tämä ei ole mulle ollenkaan ajankohtainen, mutta minäkö jättäisin viikkovitosen väliin..?!?

1. Mitäs teit/tulet tekemään hiihto-/talvilomalla?
Mulla ei ole virallista duunia, eli ei sitten ole mitään lomiakaan. Ts. olen aina duunissa / lomalla.. Lähitulevaisuudessa ei ole mitään kummempia suunnitelmia, joskin ajateltiin ehkä mennä Maarian kanssa Galwayhin, mahd. maaliskuussa.. Sekin reissu piti tehdä tammikuun lopulla, mutta ilmat olivat tosi ankeat, eikä ollut edes energiaa.
2. Miten suojaudut pakkaselta oleskellessasi ulkona?
Meillä ei ole melkein koskaan pakkasta, ja jos on, niin alhaisimmillaan n. pari astetta, öiseen aikaan. Mun talvitakkini on edelleen se sama, minkä ostin ehkä n. 12 vuotta sitten Suomesta. Käytin sitä muistaakseni kaksi talvea Suomessa, ja täällä en ole aina edes ottanut sitä käyttöön joka talvi, vaan saatan talvipukeutua vaan viskaamalla pari ylimääräistä neuletta tms. sisävaatteiden ylle, ja ehkä kaulahuivin ja käsineet.
3. Oletko tietoinen siitä miten tuuli vaikuttaa pakkasen purevuuteen?
No en tiedä mitään virallisia kertoimia, mutta olen aina asunut lähellä merta, eli talviviimat ovat kyllä varsin tuttuja!
4. Entä mitä teet jos et mene ulos pakkaseen?
Blogitan?
5. Joko pakkaset voisivat loppua, kevät tulla?
Ihan sama mulle - meillä on vihreää talvellakin.
(via)