Kotona ollaan =) Sain vanhuksilta kyydin kentalle, missa oli mukavan hiljaista. En onneksi joutunut maksamaan kassista ylipainomaksua, vaikka se taisikin olla hiukan sallittua painavampi (Ryanairilla laskuttaisivat varmaan jo yhdesta ylimaaraisesta grammasta..). Tuliaiset jaivat kuitenkin niukiksi, kun kassiin ei mahtunut pahemmin mitaan ylimaaraista, mutta ostin viela kentalta Imatran 'mokkasiineja' (siis karjalanpiirakoita - Daniel aikoinaan antoi niille tuon mokkasiininimen) ja juustopalleroita. Olin ihan jarkyttynyt, kun kummallakaan kioskilla ei ollut juustosnackseja!!! :O Ei noi pallerot ole yhta hyvia.. Mulla oli siina aikaa loiteroida, ja olin hyvin lahella ostaa halvan taskukameran, mutta paatin sitten kuitenkin odottaa asuntokaupan lapimenoa, josko investoisin vihdoinkin ekaan DSLR-kameraan.. Ehka.. Joku rapsin pitaa kylla ostaa, kun Pinky on hajalla..

Koneessa lahinna luin ja soin. Popsin ensin juustopalleroita, ja sitten olisin ottanut toastien ja teen, mutta eikos JUST mua ennen oleva pariskunta saanut viimeiset toastiet.. Vituttaa vielakin. Haluan toastien! Jouduin sitten popsimaan arsyttavan ylipaahtuneen ja murenevan pekonibaguetten =/

Olin jo ehtinyt unohtaa Dublinin uuden terminaalin, joten olin hetken etta WTF?!?, kun ulostauduttiin koneesta ihan erilaiseen puljuun kuin ennen! =D Sain kassini melko pian, ja D oli jopa muistanut tulla paikalle, joskin oli jo ehtinyt unohtaa, oliko pysakoinyt Itchy- vai Scratchy-parkkikselle, mutta loytyihan se autokin sielta.. Motari oli marka ja suht. hiljainen, joten pian oltiin kotona, ja kun kavelin sisaan, niin ensimmainen nakemani kissa oli keittion oven takana paivystanyt Ginga! :o Oimo loytyi ruokapoydalta ja oli ihan hamillaan, kun menin pussailemaan. Thatsit oli omalla 'pedillaan', ja jopa kehrasi vahan, kun kavin pussailemassa =) Kun sitten juteltiin siina D:n kanssa jotain, ruokapoydan vieressa, niin pian Oimo tuli tokkimaan lisahellimisen toivossa =D Thatsit on sittemmin hairikoinyt taalla ullakolla, eli normielamaa..

Toivottavasti olen muistanut siirtaa kasseista kaikki jaakaappia tarvitsevat jutut jaakaappiin.. Nyt ajattelin menna nukkumaan!